W ramach tegorocznego tournée pokazane zostaną 4 hity Festiwalu Nowe Horyzonty, które łączy motyw natury - idealna propozycja na przedmajówkowy weekend.
Kobiety - muzy, inspiracje, bohaterki codzienności. Ich różne oblicza uchwycone w obiektywie fotografów członków Fotoklubu Zamek.
Serial oparty na Biblii, który odniósł spektakularny sukces i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie (zarówno wśród wierzących, jak i niewierzących). Jest projektem medialnym wszech czasów finansowanym przez społeczność. Seans obejmuje projekcję dwóch pierwszych odcinków serialu.
Wśród wyschniętych traw to studium narcyzmu – cierpliwie zbudowane z impresji, fenomenalnych dialogów, emocjonalnych starć i prostych, choć przemyślanych statycznych ujęć.
W ramach tegorocznego tournée pokazane zostaną 4 hity Festiwalu Nowe Horyzonty, które łączy motyw natury - idealna propozycja na przedmajówkowy weekend.
Pierwszy od dziewięciu lat film Lisandro Alonso miał premierę w Cannes w ramach pokazów specjalnych. Enigmatyczne, oniryczne dzieło Argentyńczyka płynnie przemieszcza się pomiędzy kilkoma epokami, gatunkami i konwencjami.
Młoda, ambitna balerina opuszcza dom i bliskich w rodzinnym Teksasie dla świata rosyjskiego baletu i jako jedna z pierwszych Amerykanek zostaje przyjęta do Moskiewskiej Akademii Baletu Bolszoj.
Kobiety - muzy, inspiracje, bohaterki codzienności. Ich różne oblicza uchwycone w obiektywie fotografów członków Fotoklubu Zamek.
Serial oparty na Biblii, który odniósł spektakularny sukces i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie (zarówno wśród wierzących, jak i niewierzących). Jest projektem medialnym wszech czasów finansowanym przez społeczność. Seans obejmuje projekcję dwóch pierwszych odcinków serialu.
Kobiety - muzy, inspiracje, bohaterki codzienności. Ich różne oblicza uchwycone w obiektywie fotografów członków Fotoklubu Zamek.
Prezentowany w Cannes portret niemieckiego artysty Anselma Kiefera jest jak jego wielkoformatowe rzeźby – choć monumentalny, nie porzuca ludzkiej perspektywy. I nie jest to na pewno klasyczny dokument z „gadającymi głowami”.
W swoim pełnometrażowym debiucie – zgrabnie łączącym thriller, kino apokaliptyczne i czarną komedię – Stéphan Castang stawia pytania o źródła przemocy i metody funkcjonowania społecznego przyzwolenia na nią.
Kobiety - muzy, inspiracje, bohaterki codzienności. Ich różne oblicza uchwycone w obiektywie fotografów członków Fotoklubu Zamek.